NTI CADcenter Support

Vi vet att optimal tids- och resurs användning är viktigt för våra kunder. Vårt team med supportarbetare har till enda uppgift att så snabbt och effektivt som möjligt ge dig ett svar på ditt problem.

Genom att använda NTI CADcenter's support kommer man snabbt i kontakt med en specialist, som har kännedom om både branschen och den programvara som används.

Alla våra applikationsingenjörer har en teknisk bakgrund inom det område som de supporterar, samtidig som de är certifierade av Autodesk.
 Har du inget supportavtal debiterar vi 300 Kr per påbörjad kvart. Kontakta gärna oss så berättar vi mer om våra supportavtal.

Alla våra applikationsingenjörer har en teknisk bakgrund inom det område som de supporterar, samtidig som de är certifierade av Autodesk.

Har du inget supportavtal debiterar vi 300 Kr per påbörjad kvart. Kontakta gärna oss så berättar vi mer om våra supportavtal.

 

TELEFONSUPPORT:                              010-211 69 99

EMAIL SUPPORT:                                 support@nticad.se

OBS ! När du ringer/e-mailar skall du uppge ditt namn, företag och telefonnummer samt vilken programvara ärendet gäller så blir du omgående kontaktad av en applikationsingenjör med kompetens inom ditt verksamhetsområde.

 

Tryck här för NTI´s fjärrsupport

NTISupport50